Politica de Retur
Dacă produsul primit nu este ceea ce căutai sau mărimea nu ți se potrivește,îl poți returna în termen de 14 zile din momentul în care coletul este efectiv primit de client.
Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de catre cumparator.
Acesta nu va plati transportul in cazul in care primeste un produs cu defect de fabricatie sau un produs gresit,iar returul va fi organizat de catre DELAKAYA INTERNATIONAL SRL.
ATENȚIE: NU avem posibilitatea de a face schimb de produse!
Daca doriti sa schimbati produsul cu o alta culoare /marime /model, va rugam sa ne contactati in prealabil prin email la adresa info@delakaya.ro si sa plasati o noua comanda cu produsul nou ales pe site-ul nostru www.delakaya.ro sau pe e-mail info@delakaya.ro
Ce ai de facut ?
1.Sună la firma de curierat aleasă de tine și solicită ridicarea coletului de la adresa dorită.(nu acceptam colete de la Posta Romana)
2.Completeaza,cat mai clar,formularul de retur (aici gasiti link-ul cu formularul de retur click aici )
3. Adaugă formularul de retur completat în colet, alături de produsul pe care vrei să îl returnezi și factura aferentă comenzii.
4.Specifică pe nota de transport (AWB) ”RETUR delakaya.ro ” și trimite-l la adresa:Oradea,str Zdrehuş Corneliu,nr 10,ap3,Jud Bihor ,cod postal 410543,Romania.
5. ATENTIE te rugam sa nu deteriorezi cutia si sa nu lipesti nimic pe ea! O poti ambala intr-o punga de casa/supermarket pe care poti lipi AWB-ul primit de la curier. Din pacate coletele cu produse deteriorate, purtate sau cu urme de uzura, vor fi refuzate. De asemenea coletele cu ambalaje, etichete sau cutii deteriorate sau pe care au fost lipite alte hartii, va trebui sa le refuzam! Ne rezervam dreptul sa iti acceptam coletul, dar in cazul in care acesta este deteriorat sa aplicam o taxa de 15 lei, contravaloarea costului ambalajului.
6.Contravaloarea produsului returnat îți va fi rambursată în cel mult 14 zile calendaristice de la ridicarea returului.
IMPORTANT:
Produsele pot fi returnate DOAR cu etichetele atașate și fără urme de purtare.
Produsul nu este primit daca este zgariat, deteriorat, daca nu are toate accesoriile intacte(cutia originala, accesorii atasate produsului etc)
Ești răspunzător pentru diminuarea valorii produsului, ca urmare a utilizării acestuia într-un mod care trece peste cel necesar pentru a constata caracteristicile funcționării produselor.Nu uita să pui în coletul pentru retur, originalul sau copia dovezii de cumpărare (factura).
Atentie! Nu primim colete returnate cu plata ramburs.
Primim doar colete pentru retur a caror plata de transport a fost efectuata de expeditor (client).